تراز لیزری 360 درجه نور سبز کنزاکس مدل 1146

مشاوره رایگان از طریق پيام رسان سروش، بله، واتس اپ : 09351004479

5,598,000 تومان

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

این ترازاز یک سیستم پاندولی هوشمند بهره می‌برد. این سیستم به طور اتوماتیک میزان دقت تراز را تا 3.5 درجه افزایش خواهد داد.
دقت خطوط این تراز فوق‌العاده است: حدود 3 میلی‌متر در هر 10 متر. این دقت چشمگیر خروجی‌های بسیار دقیقی را در سنجش تراز بودن فضاهای مختلف به شما ارائه خواهد داد.
برد معمول دستگاه 20 متر است؛ اما در صورت استفاده دستی، می‌توانید برد آن را تا 50 متر افزایش دهید.
سایز رزوه این دستگاه، 3.4 اینچ بر روی پایه است.
تراز لیزری کنزاکس با کمک یک باتری داخلی لیتیوم 7.4 ولتی و 1.5 آمپری کار می‌کند که در بهترین حالت، می‌تواند 10 ساعت مداوم به شما کار دهد. کابل مخصوص شارژ دستگاهدرون بسته‌بندی آن قرار گرفته است.

نکته مهم بعدی به بدنه این تراز مرتبط است: این بدنه از روکش TRP پوشیده شده است که مقاومتی بالا در برابر ضربات احتمالی به آن می‌دهد. همچنین برای سهولت هرچه بیشتر حمل‌ونقل و کار کردن با آن، از اصول ارگونومی در طراحی این بدنه بهره گرفته‌اند.
یکی از امکانات مهم این تراز، وجود پایه آهن‌ربایی در آن است؛ این پایه به شما امکان خواهد داد تراز را بر روی تکیه‌گاه‌های فلزی فیکس کنید. طراحی این پایه آهن‌ربایی به گونه‌ای بوده که شما بتوانید به سادگی تراز را در زاویه مورد نظر خود قرار دهید و مشکلی در نصب آن نداشته باشید.
در لیست لوازم جانبی این محصول، علاوه بر پایه آهن‌ربایی، مواردی همچون عینک مخصوص و کیف نگهدارنده نیز به چشم می‌خورد که اثری فوق‌العاده در سادگی کار شما با این دستگاه کارآمد خواهد داشت


این تراز در مقایسه با تراز‌های معمولی یک دستگاه بسیار پیشرفته به حساب می‌آید؛ از همین رو می‌تواند امکانات بسیار وسیعی را در اختیار شما قرار دهد. این امکانات پیشرفته در انتها باعث می‌شوند دقت کاری شما در هنگام انجام کارهایی همچون شیب‌بندی بام و کف خانه، ستون‌ریزی، ساخت دیوارها، انجام انواع کارهای مرتبط با ظریف‌کاری ساختمان و... ، تا حد چشمگیری افزایش یابد. بدین ترتیب اگر در حرفه خود به یک تراز فوق دقیق و کارآمد نیازمندید، تراز لیزری 360 درجه کنزاکس مدل KLL-1146 بدون شک انتخابی فوق‌العاده برای شما خواهد بود.

650 گرم
چین
‌7/4 ولت لیتیوم
عینک پایه مگنتی گیره کابل شارژ کیف BMC
‌20 تا 50 متر
‌1/4 اینچ
‌کلاس لیزر 2 (660 - 635 نانومتر)

بخش سوال و جواب درباره محصول :

  • سوالی دارید ؟

    با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید 02166700812
  • 7 روز ضمانت بازگشت کالا

    در صورت معیوب بودن کالا

  • خرید حضوری

    خیابان امام خمینی پاساژ ابزار و یراق طبقه اول پلاک 238

  • ارسال سریع

    ارسال سریع برای تهران با پیک و برای شهرستان با تیپاکس

پیشنهاد شگفت انگیز

No specials at this time.