مشاهده گالری تصاویر چکش مهندسی 500 گرمی دسته چوبی ایران پتک مدل AB 3010

چکش مهندسی 500 گرمی دسته چوبی ایران پتک مدل AB 3010

مشاوره رایگان از طریق پيام رسان سروش، بله، واتس اپ : 09351004479

اتمام موجودی

تولیدکننده

موجود شد اطلاع بده

دارای وزنه ساخته شده از فولاد کربنی
  وزنه سنگ زنی شده
  دارای دسته چوبی
  مطابق با استاندارد ملی ایران

چکش ها دارای کاربردهای گوناگونی هستند و بر پایه همین اصل است که از نظر ظاهر و نحوه ساخت دارای تفاوت هایی هستند. از نظر ظاهری، مدل سری (وزنه) و دسته چکش و از نظر ساخت، جنس سَری و جنس دسته دارای اهمیت زیادی است تا متناسب با کار و نیاز کاربران باشد. سَری (وزنه) چکش مدل 2410 ایران پتک از جنس فولاد کربنی است و دو قسمت انتهایی آنها سنگ زنی شده و مورد عملیات حرارتی موضعی قرار گرفته است تا در نهایت در برابر عوامل بیرونی مقاومت بیشتری داشته باشند. دسته ی این چکش مهندسی از چوب زبان گنجشک ساخته شده است که در آخر برای استحکام و دوام بیشتر لاک می خورد.
چوب زبان گنجشک ( Ash wood) نوعی چوب بسیار محکم است که شوک های ناشی از ضربه را بدون اینکه بشکند جذب می کند و سالهاست در صنعت های و ساخت چکش، تبر، بیل، چوب Hockey و پارو مورد استفاده قرار می گیرد. این چوب به خاطر ظاهر زیبایی که دارد در تولید مبلمان نیز استفاده می شود.
ایران پتک یکی از شرکت های معتبر داخلی تولید کننده انواع ابزارهای دستی است. کارخانه های ایران پتک از سال 1363 فعالیت های خود را در زمینه های مختلف که شامل قالب سازی، فورج، جوشکاری و... می باشد، آغاز کرده اند. همه ابزارهای تولید شده توسط ایران پتک مطابق با استانداردهای ملی ایران و همچنین استانداردهای کشورهای آمریکا، انگلیس و آلمان هستند

625 گرم
ایران

بخش سوال و جواب درباره محصول :

  • سوالی دارید ؟

    با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید 02166700812
  • 7 روز ضمانت بازگشت کالا

    در صورت معیوب بودن کالا

  • خرید حضوری

    خیابان امام خمینی پاساژ ابزار و یراق طبقه اول پلاک 238

  • ارسال سریع

    ارسال سریع برای تهران با پیک و برای شهرستان با تیپاکس

پیشنهاد شگفت انگیز

No specials at this time.